ترفند کار کردن با کامپیوتر بدون برق

ترفند کار کردن با کامپیوتر بدون برق | به کمک این ترفند بسیار جالب میتوانید بدون اتصال برق با کامپیوتر خود کار کنید !! ؛ با کینگ لرن همراه باشید …

ترفند کار کردن با کامپیوتر بدون برق


ممکن است شما هم گاهی مشغول کار کردن با کامپیوتر خود بوده اید که ناگهان برق میرود و کاری که داشتید انجام میدادید نیمه کاره میماند ، حتی این امکان وجود دارد که شما در حال کار کردن بر روی یک پروژه ی بزرگ بوده اید و حواستان نبوده است که اطلاعات را ذخیره کنید و با این اتفاق تمام زحمت های شما از دست میرود !! پس باید برای این مشکل راهی پیدا کنید .

در این پست میخواهیم ترفندی را آموزش دهیم که با استفاده از آن میتوانید بدون داشتن دستگاه خاصی کاری کنید که با رفتن برق کامپیوتر شما خاموش نشود !! ؛ روی دسکتاپ یا همان صفحه ی اصلی ویندوز خود راست کلیک کنید و بعد گزینه آخر یعنی Properties را انتخاب نمایید ، سپس به بخش Settings بروید و بعد هم به بخش Advanced بروید ، در این مرحله به قسمت Adapter و بعد به قسمت Properties مراجعه کنید ، سپس وارد بخش Resources شوید و گزینه ی Memory Range را انتخاب کرده و Ok را بزنید .

حال مشاهده میکنید که اگر برق رفت ، کامپیوتر شما خاموش نمیشود !! ( نکته : ممکن است که این ترفند بر روی بعضی از کامپیوتر ها جواب ندهد ) ؛ راهنمایی برای کسانی که ویندوز 7 دارند : برای رفتن به بخش مورد نظر باید در دسکتاپ خود راست کلیک کنید ، گزینه Screen resolution و بعد گزینه Advanced sittings را انتخاب کنید ، سپس به ترتیب گزینه Adapter ، و بعد Properties و در مرحله آخر Resources و همچنین در مرحله نهایی نیز گزینه Memory Range را انتخاب نمایید .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *