AirDroid

آیا تا بحال خواسته اید گوشی اندرویدی خود را توسط کامپیوتر کنترل کنید؟برای این کار در ادامه مطلب با ما همراه باشید :

لینک کوتاه مطلب : https://kinglearn.ir/?p=1433

کنترل گوشی توسط کامپیوتر :

Airdroidرا بی شک می توان یکی از بهترین ترین اپلیکیشن های موجود برای سیستم عامل اندروید دانست. این برنامه ارتباط میان موبایل و کامپیوتر را از طریق شبکه وایرلس برقرار می کند و کنترل کامل اندروید را از طریق مرورگر در اختیار کاربر قرار می دهد. این اپلیکیشن آنقدر در برآورده کردن نیازهای شما بی نقص عمل می کند که به محض بهره برداری از آن دیگر به فکر کابل برای اتصال بین موبایل و کامپیوتر نخواهید افتاد.

نحوه اتصال

airdroid-connection

جهت برقراری اتصال بین موبایل یا تبلت با کامپیوتر، تنها کافیست اپلیکیشن Airdroid را برای دستگاه اندرویدی خود نصب نمایید. پس از اجرا کردن برنامه، یک آدرس IP در اختیارتان قرار می گیرد که باید آن را در مرورگر خود وارد نمایید. اکنون اتصال برقرار شده و کنترل اندروید بر روی کامپیوتر در دستان شما قرار دارد. در این بخش توجه داشته باشید که برقراری شبکه VPN می تواند از اتصال دو دستگاه جلوگیری نماید.

برای برقراری اتصال نیاز به اینترنت نیست و باید یک اتصال بیسیم وجود داشته باشد

 

تبادل فایل

AirDroid-app-6

با وارد آدرس IP در مرورگر، میزکاری در اختیار کاربر قرار میگیرد که هر یک از منوهای آن می تواند کارهای مختلفی را انجام دهد. با باز کردن منوی Files می توانید به کلیه پوشه های موجود در اندروید دسترسی داشته باشید و هر فایلی را که خواستید به کامپیوتر منتقل کنید و یا بر عکس فایلی را از کامپیوتر داخل موبایل خود قرار دهید.

AirDroid-app-4

اگر حوصله گشتن در میان پوشه های نامتناهی اندروید را ندارید و هدف مشخص تری را دنبال می کنید، می توانید از میز کار خود گزینه های دیگری را برگزینید. برای مثال بخش Photos صرفا عکس های موجود در دستگاه را نشان می دهد و در همین راستا بخش های Videos و Music نیز فایل ها تصویری و موسیقی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

AirDroid-app-2

در بالای هر یک از این منو ها دو دکمه Upload و Download قراردارد. گزینه Download برای ذخیره فایل ها بر روی کامپیوتر کاربرد دارد و گزینه Upload نیز برای انتقال فایل از کامپیوتر به موبایل مورد استفاده قرار می گیرد.

شاید بخواهید این مطلب را هم مشاهده کنید :
آموزش رفع خطاي 2053 و 2052 موقع نصب برنامه در ويندوز

مدیریت اپلیکیشن ها

airdroid-app-manager

گزینه Apps در میز کار، مدیریت کلیه اپلیکیشن های موجود بر روی اندروید را در اختیار کاربر قرار می دهد. با استفاده از این بخش شما می توانید فایل APK تمام نرم افزارهای خود را بر روی کامپیوتر دانلود کنید تا در صورت تمایل از آنها یک نسخه پشتیبان در اختیار داشته باشید و بعدا بر روی دستگاهی دیگر نصبشان کنید.

با انتخاب گزینه Install Apps در این بخش، در صورتی که فایل APK اپلیکیشنی را بر روی کامپیوتر داشته باشید، به راحتی هرچه تمام تر می توانید آن را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نمایید.

ارسال پیامک

AirDroid-app-1

در میان تمام گزینه هایی که Airdroid بر روی میزکار قرار می دهد، قابلیت ارسال پیامک شاید یکی از جالب ترین ها باشد. با انتخاب گزینه Messages، کلیه پیامک های موبایلتان را می توانید بر روی کامپیوتر مشاهده کنید، اما این همه ماجرا نیست و Airdroid امکان ارسال پیامک جدید را نیز برایتان فراهم می آورد.

تنها کافیست گزینه New Message را انتخاب کنید، شماره تلفن مورد نظر را وارد کرده و با کیبورد کامیپوتر شروع به تایپ کردن نمایید و در نهایت با کلیک بر روی دکمه Send پیام خود را ارسال کنید. با استفاده از این ویژگی به راحتی می توانید به کار با کامپیوتر خود ادامه دهید و با دوستانتان نیز در ارتباط باشید.

کنترل دوربین

AirDroid-app-5

ایردروید این قابلیت را دارد تا کنترل دوربین موبایل را نیز در اختیار بگیرد. با انتخاب گزینه Camera شما می توانید تصویر دوربین موبایل را بر روی کامپیوتر مشاهده نمایید و حتی از همان جا عکس هم بگیرید.

با توجه به اینکه ایردروید ارتباط میان موبایل و کامپیوتر را از طریق شبکه بی سیم برقرار می کند، شما می توانید از این قابلیت استفاده های بسیاری بکنید. برای مثال می توانید موبایل خود را در اتاقی قرار دهید و خود به اتاق دیگری بروید و با استفاده از تصاویر دریافتی اتفاقات را تحت نظر بگیرید و به نوعی موبایلتان را تبدیل به یک دوربین مدار بسته نمایید. البته توجه داشته باشید که این موضوع کاملا به برد شبکه بی سیم بستگی دارد.

 

[box type=”download” align=”alignright” width=”20″ ][button color=”blue” size=”medium” link=”http://cafebazaar.ir/app/com.sand.airdroid/?l=fa” target=”blank” ]دانلود از کافه بازار[/button][/box]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *