delete my telegeram account digital art cover

 

با سلام خدمت بازدید کنندگان محترم سایت آموزشی کینگ لرن.  برای یادگیری آموزش حذف کامل اکانت تلگرام خود به ادامه مطلب مراجعه کنید :

لینک کوتاه مطلب : https://kinglearn.ir/?p=1842

 

logo-telegram2

آموزش حذف اکانت تلگرام (تصویری) :

همانطور که می دانید Telegram یکی از سریع ترین و امن ترین برنامه های چت و مسیجینگ در پلتفرم های گوناگون است که با استفاده از آن قادر خواهید بود در محیطی بسیار کاربرپسند به ارسال عکس و فیلم و سایر اسناد با سرعت بالا پرداخته و فایل های خود را با دوستانتان در هرجای دنیا به اشتراک بگذارید و به چت و گفتگو با آن ها بپردازید.

:::> از آنجا که قسمت تازه تاسیس حذف اکانت مسنجرها با استقبال بسیار خوب شما دوستان رو به رو شده، نویسندگان سایت اموزشی کینگ لرن تصمیم به کامل تر کردن این بخش نموده و امروز قصد ارائه آموزش کوتاهی برای حذف اکانت و حساب کاربری برنامه تلگرام نموده و از آن دسته از دوستانی که به هر دلیل تصمیم به پاک کردن دائمی و همیشگی حساب تلگرام خود گرفته اند دعوت می کنیم تا پایان این آموزش همراه ما باشند.

برای حذف اکانت Telegram مراحل زیر را قدم به قدم طی کنید :

۱- به آدرس مقابل که مرجع رسمی حذف اکانت تلگرام است مراجعه نمایید  my.telegram.org/deactivate

شاید بخواهید این مطلب را هم مشاهده کنید :
معرفی و دانلود نرم افزار بهینه سازی سرعت ویندوز

۲- حال همانند تصویر زیر شماره موبایل خودتان را همراه با پیش شماره +98 وارد کنید و گزینه Next را بزنید.

1

۳- اکنون برنامه تلگرام را باز کنید.یک پسورد از سوی سرورهای تلگرام همانند شکل زیر برایتان ارسال می شود که در مرحله بعد لازمتان می شود.

2

۴- رمز ارسال شده را درون کادر Password وارد نمایید و گزینه Sign in را کلیک کنید.

 

 

 

5

۵- اگر تصویری مانند شکل زیر برایتان نمایان شد، گزینه Deactivate account را زده و به قسمت بعد بروید (به تازگی این مرحله دیگر نمی آید!)

4

۶- اکنون تصویر زیر را مشاهده خواهید نمود.گزینه Done را انتخاب کنید.کادر دوم از شما دلیل اینکه میخواهید تلگرام خود را غیر فعال کنید را میخواهد.کادر دوم پر کردنش اختیاری است.

3

۷- اکنون دو گزینه همانند تصویر زیر برای شما نمایش داده می شود.گزینه Yes، delete my account را انتخاب و اکانت تلگرام خود را برای همیشه حذف کنید.

6

امیدوارم که این اموزش مورد توجه شما قرار گرفته باشد و از ان نهایت لذت رو برده باشید.

همچنین از بازدیدکنندگان محترم خواهشمند است تا با نظرات خوب خود ما را در این زمینه یاری فرمایید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *