ثبت نام در مسنجر ها با شماره خارجی

با استفاده از برنامه talk2 شما میتوانید برای خود یک شماره اختصاصی از کشور فیلیپین بسازید و استفاده کنید که داخل اکثر مسنجرها از جمله لاین بیتالک تلگرام  واتساپ و … جواب ميده ،با ما همراه باشید….

لينک کوتاه مطلب : https://kinglearn.ir/?p=1634

ثبت نام در مسنجر ها با شماره خارجی:

ویژگی ها
تماس و پیامک رایگان: با نصب این برنامه می توانید به تماس های رایگان و ارسال اس ام اس به صورت رایگان دسترسی داشته باشید. بعد از ثبت نام در این نرم افزار به ۵ دقیقه تماس صوتی رایگان و ۳۰۰ اس ام اس رایگان دسترسی خواهید داشت.
اس ام اس ماهانه رایگان: توسط نرم افزار تالک تو، به صورت ماهیانه ۱۰۰ اس ام اس رایگان دریافت خواهید کرد. به این ترتیب اگر در کشور فیلیپین زندگی می کنید می توانید کماکان با دوستان خود در ارتباط باشید.

ارتباط با آشنایان بدون نیاز به وای فای: کسانی که از اپلیکشیشن Talk2 استفاده می کنند و در کشور فیلیپین به سر می برند می توانند بدون نیاز به اتصال اینترنت با کسانی که میشناسند در ارتباط باشند, بر خلاف برنامه های وایبر، اسکایپ، فیس بوک مسنجر، ویچت و … که برای استفاده از آنها نیاز به اتصال اینترنت می باشد.
• امکان دریافت اس ام اس رایگان جدید: هر کاربری که در برنامه تاک تو ثبت می کند دارای یک کد اختصاصی است. هرگاه کاربری با استفاده از کد شما در این نرم افزار ثبت نام کند ۵۰ اس ام اس رایگان جدید دریافت خواهد کرد.
• همگام سازی دفترچه تلفن مخاطب ها: این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که در آن تمام مخاطبین های داخل سیم کارت در برنامه تاک تو به شما نمایش داده می شود و نیاز به ایمپورت کردن دستی آنها نیست.
ثبت نام در این برنامه بسیار آسان می باشد پس نیازی به آموزش نیست

نمونه ای از اکانت ما در تلگرام

2015-09-21-16-36-59

2015-09-21-16-37-14

اگر دقت کنید شماره های مسنجر تلگرام و برنامه talk 2 یکی هستند

[box type=”download” align=”alignright” width=”20″ ]برای دانلود talk 2 اینجا کلیک کنید[/box]

 

 

 

 

امیدوارم از این مطلب خوشتان آمده باشد یا حق 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *