جلوگیری از هک شدن اکانت های اینستاگرام

جلوگیری از هک شدن اکانت های اینستاگرام | با یادگیری این ترفند ساده از هک شدن اکانت اینستاگرام خود جلوگیری کنید ! با کینگ لرن همراه باشید …

جلوگیری از هک شدن اکانت های اینستاگرام


با این ترفند بسیار ساده قادر خواهید بود تا امنیت اکانت اینستاگرام خود را تا حد قابل توجهی افزایش دهید ، پس اگر میخواهید از هک شدن اکانت اینستاگرام خود جلوگیری کنید با ما همراه باشید .

در این روش که به روش Two Factor Authentication یا تایید هویت دو مرحله نیز معروف است برای ورود به حساب کاربری خود باید در دو مرحله تایید هویت انجام دهید.

در روش Two Factor Authentication برای ورود به حساب کاربری خود باید از دو رمز ورود استفاده کنید که راه اول شما همان رمز اصلی اکانت اینستاگرام شماست و رمز دوم یک رمز یکبار مصرف است که برای هر بار ورود به حساب کاربری رمز جدیدی تولید میشود و در اختیار شما قرار میگیرد.

جلوگیری از هک شدن اکانت های اینستاگرام

جهت به دست آوردن رمز دوم خود تنها کافیست تا در مرحله ثبت نام شماره موبایل خود را به درستی وارد کرده باشید.

جلوگیری از هک شدن اکانت های اینستاگرام

به همین سادگی ، در مرحله بعد وقتی شما بخواهید که وارد حساب کاربری خود شوید شماره رمز دوم یا هماد رمز یکبار مصرف به صورت Sms برای شماره موبایل شما ارسال میشود.

بنابراین هکر ها در صورت به دست آوردن رمز اول شما به دلیل نداشتن شماره تلفن شما دیگر قادر نیستند تا رمز دوم شما را هک کنند بخصوص اینکه رمز دوم یکبار مصرف است و برای هر بار ورود رمز جدیدی تولید میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *