ترفند جمع زدن اتوماتیک اعداد در اکسل | جالب است بدانید که با استفاده از یک کلید ترکیبی بسیار ساده میتوان اعداد یک سطر یا ستون دلخواه را جمع کرد ! با ما همراه باشید …

ترفند جمع زدن اتوماتیک اعداد در Excel



همانگونه که میدانید اکسل یکی از نرم افزار های مجموعه Microsoft Office میباشد ، در Excel میتوانید با استفاده از جدول ردیف‌ ها و ستون‌ ها ، داده‌ها و اطلاعات را مدیریت کنید و با استفاده از این داده‌ ها محاسبات گوناگونی انجام دهید .

اما همانگونه که در جریان هستید برای جمع اعداد در اکسل باید از فرمول SUM استفاده کنید ؛ جالب است بدانید که با استفاده از یک کلید ترکیبی بسیار ساده که در این پست قصد معرفی آن را داریم میتوان به سادگی اعداد یک سطر یا ستون دلخواه را جمع نمود .

 آموزش جمع سریع سلول‏ ها در نرم افزار اکسل :

_ در مرحله اول سلول هایی که قصد جمع کردن آنها را دارید ، انتخاب نمایید :

_ در مرحله آخر کافیست تا کلید ترکیبی = + ALT ( کلید alt به همراه کلید مساوی ) را فشار دهید ، حال مشاهده میکنید که عملیات جمع سلول های دلخواه به درستی انجام میشود :

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری توسط عماد علي آبادي
بارگذاری در ترفند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*