آموزش حذف نرم افزار OneDrive در ویندوز 10 | همانگونه که میدانید نرم افزار OneDrive به صورت خودکار به همراه ویندوز 10 نصب و به صورت پیشفرض فعال میشود ، اگر میخواهید این برنامه را به طور کامل حذف کنید با ما همراه باشید …

آموزش حذف نرم افزار OneDrive در ویندوز 10


آموزش حذف OneDrive :

_ ابتدا Command Prompt را باز کنید ؛ برای انجام این کار بر روی icon ویندوز کلیک راست کنید و Command Prompt را انتخاب نمایید .

پیشنهاد میکنیم این مطلب را از دست ندهید :
آموزش نصب cpanel در centos

_ در این مرحله عبارت taskkill /f /im OneDrive.exe را تایپ کنید و Enter را بزنید .

_ اگر از نسخه 32 بیتی استفاده میکنید ، عبارت %SystemRoot%\System32\OneDriveSetup.exe /uninstall را تایپ کنید و اگر از نسخه 64 بیتی استفاده میکنید عبارت %SystemRoot%\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /uninstall را تایپ کرده و کلید Enter را فشار دهید .

کار تمام است ! نرم افزار مورد نظر با موفقیت حذف شد !

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *