آموزش ذخیره سازی خودکار مطالب در Word | آموزش کامل فعال کردن قابلیت ذخیره سازی خودکار مطالب در مایکروسافت word ؛ با کینگ لرن همراه باشید …

آموزش ذخیره سازی خودکار مطالب در Word


با این آموزش میتوانید برنامه word را مجبور کنید تا مطالب تایپ شده ی شما را هر چند مدت یکبار ذخیره کند ؛

۱_نرم افزار WORD را اجرا کرده و بر روی گزینه File کلیک کنید.

۲_سپس در قسمت بعدی گزینه Options را انتخاب کنید.

۳_در این مرحله به قسمت Save مراجعه کنید.

۴_بخش Save Documents را پیدا کنید و بازه زمانی روبروی قسمت Save AutoRecover information every را به عدد مورد نظر خودتان تغییر دهید.

۵_در مرحله آخر بر روی گزینه ok کلیک کنید.

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری توسط عماد علي آبادي
بارگذاری در کاربردي

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*