آموزش ذخیره سازی خودکار مطالب در Word | آموزش کامل فعال کردن قابلیت ذخیره سازی خودکار مطالب در مایکروسافت word ؛ با کینگ لرن همراه باشید …

آموزش ذخیره سازی خودکار مطالب در Word


با این آموزش میتوانید برنامه word را مجبور کنید تا مطالب تایپ شده ی شما را هر چند مدت یکبار ذخیره کند ؛

۱_نرم افزار WORD را اجرا کرده و بر روی گزینه File کلیک کنید.

۲_سپس در قسمت بعدی گزینه Options را انتخاب کنید.

۳_در این مرحله به قسمت Save مراجعه کنید.

۴_بخش Save Documents را پیدا کنید و بازه زمانی روبروی قسمت Save AutoRecover information every را به عدد مورد نظر خودتان تغییر دهید.

۵_در مرحله آخر بر روی گزینه ok کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *