هدف نهایی بازاریابی در شبکه های اجتماعی | پيشنهاد ميکنيم اين مطلب مفيد را تا انتها مطالعه کنيد ؛ با کینگ لرن همراه باشید …
هدف نهایی بازاریابی در شبکه های اجتماعی
_ عبارت بازاریابی در شبکه های اجتماعی یا SMM کوتاه شده عبارت Social Media Marketing ميباشد .
_ اين عبارت به معني جذب مخاطب در راستای هدف هاي تجاری به وسيله شبکه های اجتماعی است .
_ جذب خریدار از طریق Social Media بسيار سخت تر از جذب خریدار توسط جستجوگر هايي مانند گوگل است .
_ قبل از استفاده از این روش بايد اهداف خود را بررسی کرده و بودجه مناسب را تامين کنيد .
_ اگر شما هدف خود را مشخص نکرده باشید نميتوانيد تفاوت بین موفقیت و شکست را تشخیص دهید .
_ در نتيجه بعد از آن که هدف خود را تعيين کرديد ، قادر هستيد تا برای تعیین استراتژی خود اقدام نماييد .