آموزش فعال کردن ذخیره اتوماتیک در Word 2016

آموزش کامل و تصویری فعال کردن ذخیره خودکار در Word 2016 | با ما همراه باشید .

فعال کردن ذخیره اتوماتیک در Word 2016


در این پست با آموزش نحوه فعالسازی Auto Save ( ذخیره اتوماتیک ) ورد 2016 در خدمت شما دوستان گرامی هستیم ؛ اگر میخواهید تغییرات فایل WORD شما هر چند دقیقه یکبار به صورت خودکار SAVE شود ، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید .

شروع آموزش :

شاید بخواهید این مطلب را هم مشاهده کنید :
تفاوت طراح رابط کاربری با گرافیست

1 _ ابتدا نرم افزار word را باز کرده و از گوشه بالای صفحه گزینه File را بزنید .

آموزش فعال کردن ذخیره اتوماتیک در Word 2016

2 _ سپس وارد بخش Options شوید .

آموزش فعال کردن ذخیره اتوماتیک در Word 2016

3 _ اکنون به تب Save مراجعه کنید .

آموزش فعال کردن ذخیره اتوماتیک در Word 2016

4 _ از بخش Save Documents گزینه Save AutoRecover information every را فعال کنید .

5 _ زمان موردنظر را نیز تعیین کنید ( به عنوان مثال 10 دقیقه ) .

6 _ در آخرین مرحله نیز بر روی گزینه Ok پایین صفحه کلیک کنید تا تغییرات انجام شده ذخیره شود .

آموزش فعال کردن ذخیره اتوماتیک در Word 2016

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *