آموزش ذخیره سازی خودکار مطالب در Word | آموزش کامل فعال کردن قابلیت ذخیره سازی خودکار مطالب در مایکروسافت word ؛ با کینگ لرن همراه باشید …
آموزش ذخیره سازی خودکار مطالب در Word
با این آموزش میتوانید برنامه word را مجبور کنید تا مطالب تایپ شده ی شما را هر چند مدت یکبار ذخیره کند ؛
1_نرم افزار WORD را اجرا کرده و بر روی گزینه File کلیک کنید.
2_سپس در قسمت بعدی گزینه Options را انتخاب کنید.
3_در این مرحله به قسمت Save مراجعه کنید.
4_بخش Save Documents را پیدا کنید و بازه زمانی روبروی قسمت Save AutoRecover information every را به عدد مورد نظر خودتان تغییر دهید.
5_در مرحله آخر بر روی گزینه ok کلیک کنید.